niedziela, 1 września 2013

Wyniki rozdania !!!

Witajcie
Czas najwyższy wylosować osobę która wygra zestaw kosmetyków.
O rozdaniu pisałam tutaj

W skład zestawu kosmetyków wchodzi: 
- Uniwersalny balsam Brzoskwinia i Bawełna 15ml.

- Błyszczyk do ust Bright Smile odcień Gleaming pink 15ml.

- Supertrwały tusz do rzęs Extra Lasting Black 7ml (nowość w katalogu 12/2013).

- Krem do pięt Foot Works 75 ml.

- Próbki. 
Do zabawy zgłosiło się 38 osób. 
Oto lista osób zgłoszonych, a przypisane im numery to kolejność zgłoszenia:
W losowanie odbędzie się dzięki stronie Losowe.pl 
 
A oto wylosowana liczba
:

Czyli zwyciężą jest : PAMAELA BASARA 
GRATULUJĘ
Proszę o kontakt mailowy chamotanna@gmail.com  
Dziękuję wszystkim za udział. Cieszę się że tak licznie wzięliście udział w rozdaniu. :-) 

17 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    Obserwuję

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) A jednak i pierwszy ma szanse na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już piszę maila ;) Ale się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W dzisiejszym rozdaniu jakie wygrałam tez miałam nr 19 :) Heh wygrana na ten sam numer nie mogła się zdarzyć haha ;) Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo szkoda ze juz koniec,
    ja za to zapraszam na pierwsze rozdanie na moim blogu. kto ma ochotę: zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;) zapraszamy na naszego bloga !

    damskarzecz.blogspot.com

    Ty obserwujesz nas-my obserwujemy Ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tu zaglądać, tak trzymaj ! :) przyznam Ci się, że zmotywowałaś mnie do założenia własnego bloga.. :) o urodzie i stylu życia.
    moje "poczynania" będziesz mogła obserwować na www.steptobeauty.blogspot.com :) Pozdrawiam Cię i zapraszam do obserwowania! :) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i każdy zostawiony komentarz. Proszę, nie bądź anonimem, podpisuj się! Jeśli nie masz konta Google, możesz napisać komentarz jako "Anonimowy". Podpisz się jednak w treści wiadomości. Zapraszam ponownie będzie mi bardzo miło.